Σχετικά με την τοποθέτησή μου ως μέλος του τομέα για την παιδεία..... Συγχωνεύσεις των ιδρυμάτων Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και επίσκεψης του Υπουργού κ. Γαβρόγλου. Κάθε εγχείρημα πρέπει να στηρίζεται σ ένα συνολικό σχεδιασμό για την αναμόρφωση του χάρτη της εκπαίδευσης της χώρας. Ποια είναι λοιπόν η πρόβλεψη για τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων του νέου ιδρύματος; τι αντίκρυσμα θα έχουν τα πτυχία τους; Υπάρχουν ξεκάθαρα
ακαδημαϊκά κριτήρια; ζητήθηκε η γνώμη της ΑΔΙΠ; Υπάρχει αντιστοίχιση των τμημάτων με τις διεθνείς πρακτικές; Υπάρχουν μελέτες σκοπιμότητας και βιωσιμότητας; το Πανεπιστημίο Δ.Αττικης θα ξεκινήσει με πιστοποιημενα προγράμματα Σπουδών; Διότι η ΑΔΙΠ δήλωσε ότι δεν υπάρχει ούτε χρόνος ούτε χρήματα για τα προγράμματα αυτά. Σχετικά με τον αριθμό φοιτητών στο ΤΕΙ στα Ψαχνά και συγκεκριμένα ποιος είναι ο συνολικός σχεδιασμός για τα τμήματα που θα λειτουργήσουν και θα καταργηθούν. Η συναίνεση που ζητάτε είναι a la carte και μακάρι να τη βλέπαμε στα εθνικά θέματα και σε όλα τα θέματα που αφορούν τη χώρα μας. Καλά είναι "τα ιπτάμενα οχήματα" αλλά να πατάμε και λίγο στη γη Υπουργέ!!!
ακαδημαϊκά κριτήρια; ζητήθηκε η γνώμη της ΑΔΙΠ; Υπάρχει αντιστοίχιση των τμημάτων με τις διεθνείς πρακτικές; Υπάρχουν μελέτες σκοπιμότητας και βιωσιμότητας; το Πανεπιστημίο Δ.Αττικης θα ξεκινήσει με πιστοποιημενα προγράμματα Σπουδών; Διότι η ΑΔΙΠ δήλωσε ότι δεν υπάρχει ούτε χρόνος ούτε χρήματα για τα προγράμματα αυτά. Σχετικά με τον αριθμό φοιτητών στο ΤΕΙ στα Ψαχνά και συγκεκριμένα ποιος είναι ο συνολικός σχεδιασμός για τα τμήματα που θα λειτουργήσουν και θα καταργηθούν. Η συναίνεση που ζητάτε είναι a la carte και μακάρι να τη βλέπαμε στα εθνικά θέματα και σε όλα τα θέματα που αφορούν τη χώρα μας. Καλά είναι "τα ιπτάμενα οχήματα" αλλά να πατάμε και λίγο στη γη Υπουργέ!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου