Η όποια ''κακή'' εξέλιξη του θέματος του ΤΕΙ ΨΑΧΝΩΝ θα έχει μεγάλο ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΑΝΤΙΚΤΥΠΟ για την περιοχή. Χρειάζεται ΣΧΕΔΙΟ και σωστή ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ από μεριάς εκπροσώπων της περιοχής μας.
Το τι οικονομικό αντίκτυπο θα έχει για την πόλη των Ψαχνών η όποια ''κακή'' εξέλιξη του ζητήματος του Τ.Ε.Ι δεν βλέπω να το έχουν καταλάβει κάποιοι. Και απευθύνομαι περισσότερο στην Δημοτική Αρχή σαν άμεσα υπεύθυνη που είναι για την προστάσια των τοπικών συμφερόντων (έχοντας βέβαια ορθολογικά κρητήρια). ΄Ετσι όπως παρακολουθώ το ζήτημα διακρίνω μια χαλαρότητα. Πρέπει να υπάρχει σοβαρός σχεδιασμός από μεριάς μας (Δήμος) και η διεκδίκηση να γίνει ''μαχητικά'' ώστε οι θέσεις-προτάσεις όχι μονάχα να κοιταχθούν με ελκυστική ματιά από το αρμόδιο υπουργείο αλλά να θεωρηθούν ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ. Π.χ Να βρούμε αντικείμενα σπουδών-κατευθύνσεις που συνδέονται με την περιοχή μας (κάτι που έχει σχέση και με το ερευνητικό κομμάτι).
Αν το υπουργείο έχει καλές προθέσεις με σκοπό να εγκαθιδρύσει ένα πιο αποτελασματικό σύστημα για την παιδεία τότε έτσι μέσω των προτάσεων βοηθιέται αλλά και αναγκάζεται να τις λάβει σοβαρά υποψιν (σαν προτάσεις) και να τις εφαρμόσει. Το θέμα είναι ότι κάθε φορά που άλλαζε κομματικά χέρια το υπουργείο Παιδείας άλλαζαν και τα πλάνα του κάθε υπουργού με τις περισσότερες φορές αυτό να γίνεται για πολιτικές σκοπιμότητες. Αν και τώρα συμβαίνει κάτι παρόμοιο ο κύριος Ψαθάς πρέπει να αφήσει εντελώς από το μυαλό του ποιο κόμμα αγαπά και τι τον συμφέρει να κάνει ως Ψαθά και ΝΑ ΠΡΑΞΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ.
Για να υπάρξει ένα σοβαρό ίδρυμα στα Ψαχνά (και γενικότερα ανά την επικράτεια) που θα αποκτήσει φήμη κι έτσι μέσω αυτού θα αναδεικνύεται κι η περιοχή χρειάζεται να αλλάξουν πολλά, που από αυτά κάποια μπορεί να απαιτηθούν και άλλα πρέπει να τα δει και να ασχοληθεί το Υπουργείο Παιδείας και να τα συμπεριλάβει στους κεντρικούς σχεδιασμούς. Ετούτο μπορεί να συμβεί και με την ανάδειξη γενικότερα της Ελλάδας σαν ένα αξιόλογο κέντρο σπουδών παγκοσμίως. Μακάρι ο κάθε υπουργός να έβλεπε τα θέματα της παιδείας με την ουσία τους και μόνο, δηλαδή πως η παιδεία είναι η καλύτερη επένδυση για μια χώρα.
Σαν τοπική κοινωνία ως πραγματικό στόχο και όραμα πρέπει να βάζουμε την υπόθεση που κάθε φοιτητής -τρια και γονιός θα επιλέγει συνειδητά μια σχολή-τμήμα. Ένα θέμα ας πούμε είναι εκείνο των κτηριακών εγκαταστάσεων, το περιβάλλον των χώρων παίζει σπουδαίο ρόλο ώστε να ''εμπνεύσει'' τον φοιτητή να μπει στο κλίμα της επιστημονικής του ιδιότητας. Αυτό για κάποιους μοιάζει ''μακρινό'' και ακατόρθωτο όμως είναι κάτι το κανονικό. Αυτές οι περίεργες καταστάσεις (πανεπιστήμια-αχούρια) μόνο σε αυτήν την χώρα λαμβάνουν χώρα!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου