Παρασκευή 1 Ιουνίου 2018

Η Δανάη Παππά,του ''τατουάζ'' με καταγωγή από την Καμαρίτσα!





Η Δανάη Παππά συστήθηκε στο τηλεοπτικό κοινό από το τηλεοπτικό κοινό, μέσα από την συμμετοχή της στην πετυχημένη σειρά "Τατουάζ".

Η πρωτοεμφανιζόμενη ηθοποιός, παραχώρησε συνέντευξη στο Πρώτο Θέμα, ενώ αποκάλυψε τον τρόπο που της έγινε η πρόταση, αλλά πράγματα για την προσωπική της ζωή που δεν γνωρίζαμε! Διαβάστε παρακάτω...




«Είναι μεγάλη ιστορία το πώς βρέθηκα στο "Τατουάζ". Εντελώς τυχαία. Λοιπόν, μεγάλωσα στον Χολαργό με τη γιαγιά και τον παππού μου. Η μητέρα μου ήταν διαζευγμένη. Με έκανε σχεδόν στην ηλικία μου και όποτε βγαίνουμε τώρα θεωρούν ότι είμαστε αδελφές. Είναι η ηρωίδα μου γιατί έκανε τρεις και τέσσερις δουλειές για να τα βγάλει πέρα. Στο δημοτικό έκανα ρυθμική, έξι ώρες προπόνηση! Στο γυμνάσιο όμως ασχολήθηκα με τον στίβο νια να μπορώ να διαβάζω τα μαθήματά μου - έκανα άλμα εις ύψος.



Στα 16 αποφάσισα ότι θέλω να γίνω χορεύτρια και γράφτηκα σε κάποιες σχολές. Μετά το λύκειο έδωσα εξετάσεις και μπήκα στο ΗΟΡΑ. Δύο χρόνια ήταν η σχολή και στον τρίτο η πρακτική. Μόλις έξι μήνες μετά την αποφοίτηση μου ήρθε το μήνυμα του Ανδρέα Γεωργίου στο Instagram. Τότε ήμουν και μαζορέτα στην ομάδα μπάσκετ του Παναθηναϊκού. Δεν είχα στο μυαλό μου να ασχοληθώ με την τηλεόραση. Ήθελα να αφοσιωθώ στον σύγχρονο χορό.


Όταν είδα το μήνυμα θεώρησα ότι κάποιος μου έκανε πλάκα. Δεν είχα επαφή με τον κόσμο της τηλεόρασης και δεν έβλεπα και πολύ λόγω της σχολής και των μαθημάτων. Την ημέρα που μου ήρθε το μήνυμα είχα πάει για casting στη Λυδία Γεωργανά -βρίσκει ηθοποιούς για casting σε τηλεοπτικές σειρές της Αμερικής. Εκείνη ρώτησα ποιος είναι ο Ανδρέας κι αν είναι αληθινός ο λογαριασμός -φυσικά μου είπε να απαντήσω αμέσως. Το πρώτο δοκιμαστικό στην Κύπρο το έκανα στις 14 Φεβρουαρίου του 2017. Σημαδιακό»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου