Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2019

O Καθηγητής Κώστας Γαλάνης από τον Πισσώνα υποψήφιος με τον Φ.Σπανό.




Βιογραφικό

Γεννήθηκα το 1960 στη Χαλκίδα. Μεγάλωσα στον Πισσώνα του Δήμου Διρφύων- Μεσσαπίων, σε αγροτική οικογένεια. Αποφοίτησα από το 1o Λύκειο Χαλκίδας το 1978. Στη συνέχεια φοίτησα στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων στο Σχολή Θετικών Επιστημών. Τα πρώτα μου επαγγελματικά βήματα τα έκανα στην Αθήνα ως καθηγητής Φυσικής. Η αγάπη μου όμως για την ιδιαίτερη πατρίδα μου με οδήγησε στη Χαλκίδα, όπου συνεχίζω να δουλεύω αδιάκοπα όλα αυτά τα χρόνια. Το 1995 ιδρύω τα Φροντιστήρια Κρόνος σε συνεργασία με τον κύριο Νιώτη Σωτήρη, τα οποία συνεχίζουν έως σήμερα την επιτυχημένη τους πορεία. Παράλληλα από το 2010 δραστηριοποιούμε στο χώρο της παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από φωτοβολταϊκά συστήματα.

Η ενασχόλησή μου με την Τοπική Αυτοδιοίκηση ξεκινά το 1994, όταν εκλέγομαι Πρόεδρος στην ιδιαίτερη πατρίδα μου, στην Κοινότητα Πισσώνα. Στη συνέχεια το 1998 και το 2002 είχα πάλι την τιμή να εκλεγώ Δημοτικός Σύμβουλος στον Δήμο Διρφύων. Στις δύο συνεχόμενες θητείες, για τρία έτη διετέλεσα Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου. Είμαι παντρεμένος με την Γεωργία Αγουρίδα Πολιτικό Μηχανικό και έχουμε δύο παιδιά, τον Αντώνη, ο οποίος είναι καθηγητής Φυσικής και στέλεχος των Φροντιστηρίων Κρόνος και τον Δημήτρη φοιτητή του ΕΜΠ, στη Σχολή Πολιτικών Μηχανικών και κάτοχο Certificate in Finance από το DEREE School of Business.
Είμαι υποψήφιος γιατί…

Οι επαγγελματικές μου δραστηριότητες παίζουν μείζονα ρόλο στην προσωπική και οικογενειακή μου ζωή. Παράλληλα το ενδιαφέρον μου για τα καθημερινά προβλήματα των πολιτών, την ανάπτυξη της Εύβοιας και της Περιφέρειας, καθώς επίσης η ευαισθησία μου για τους νέους που αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής μου ζωής και η προοπτική για ένα καλύτερο μέλλον αυτών, με οδηγούν ακόμη μία φορά στις εκλογές της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Εμπιστευόμενος το ήθος, την ακεραιότητα και το όραμα του υποψήφιου Περιφερειάρχη Φάνη Σπανού αποφάσισα να συμμετέχω στο συνδυασμό του “Επιμένουμε στην καρδιά της Ελλάδας” ως υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου