Δευτέρα 18 Μαρτίου 2019

Φοίνικας Ψαχνών: Παραίτηση Σ. Πριόνα!!!

Ο Σπύρος Πριόνας ανακοίνωσε την αποχώρηση του από τη διοίκηση του Φοίνικα Ψαχνών.

Αναλυτικά:

‘Θα ήθελα να ευχαριστήσω πρώτα από όλα όλους τους ανθρώπους που συνεργάστηκα. Από εκεί και πέρα κάποιοι θα πρέπει να πλένουν το στόμα τους καλα για να πιάσουν το όνομα μου στο στόμα τους. Είμαι 10 χρόνια σερί στην ομάδα, την αφήνω από εκεί που την πήρα, με συνεχείς παρουσίες 40 χρόνια συμμετοχής κανονικά στο Πρωτάθλημα της ΕΠΣ Εύβοιας.

Με όλα τα προβλήματα εγώ ήμουν παρών παντού και πάντα. Δούλος και διαταγές δεν παίρνω από κανέναν και ούτε θα παρακαλάω κανέναν. Κάποιοι νομίζουν ότι αυτοί θα βαράνε και εγώ θα χορεύω.Τελείωσαν τα ψέματα, αφού λοιπόν είστε μάγκες συνεχίστε και μπορείτε και χωρίς εμένα. Όσο για τα άλλα παπαγαλάκια που τους φουσκώνουν τα μυαλά σε ορισμένους, για ποιους να μιλήσω; Για αυτούς που κάποτε πούλησαν την ομάδα και τώρα θέλουν να γίνουν σωτήρες; Ορίστε λοιπόν με ευχαρίστηση σας δίνω το δικαίωμα προσωπικά να προχωρήσετε.

Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω τον πρόεδρο της ομάδας κ. Κεραμιδά, τον γενικό γραμματέα κ. Δημητρίου, τον προπονητή κ. Μιστριώτη, τους ποδοσφαιριστές, καθώς και τον πρόεδρο της ΕΠΣ Εύβοιας κ. Παπακωνσταντίνου και τα υπόλοιπα μέλη του ΔΣ.

Με τιμή Πριονας Σπύρος’

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου