Παρασκευή 15 Μαρτίου 2019

Υποψήφια Δ.Σ στον συνδυασμό της Τζοβάννας Γκόγκου ''ΒΗΜΑ ΣΤΟ ΑΥΡΙΟ'' η Βασιλική Παράκατη!!!






ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ
ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΠΑΡΑΚΑΤΗ
Αγαπητές συνδημότισσες και συνδημότες,

Εχω την χαρά και την τιμή να ανακοινώσω την υποψηφιότητα μου ως δημοτικής συμβούλου στο πλευρό της υποψήφιας Δημάρχου Τζοβάννας Γκόγκου- Λιαλιάρη με το συνδυασμό «Βήμα στο αύριο».
Η υποψηφιότητα μου αποτελεί πράξη ευθύνης για ουσιαστική συμμετοχή με σκοπό ν’ αναβαθμιστεί το επίπεδο ζωής των συνδημοτών μου. Η επαγγελματική μου διαδρομή ως

ψυχολόγου και οι προσωπικές μου εμπειρίες με παιδιά και τους γονείς τους, με άτομα με αναπηρία και ηλικιωμένους αποτελούν εγγύηση ότι το βασικό μου κίνητρο είναι το ανιδιοτελές αίσθημα προσφοράς προς τους ανθρώπους που επιθυμούν ν’ αποκτήσουν μια ποιότητα ζωής στην καθημερινότητα τους.

Με την αγάπη και τη θέρμη που κουβαλά ένας νέος άνθρωπος για τον τόπο του, θεώρησα χρέος μου τη συμμετοχή μου στις επερχόμενες εκλογές για το Δήμο Διρφύων – Μεσσαπίων, δίπλα σε μια γυναίκα με πρόγραμμα και ιδέες που ταυτόχρονα λειτουργεί με πνεύμα συλλογικότητας, συνεργασίας και ενότητας.

Απευθύνω κάλεσμα στους δημότες του Δήμου Διρφύων – Μεσσαπίων να στηρίξουν αυτήν την προσπάθεια για την επίλυση των καθημερινών προβλημάτων των Δημοτών μας, με αλληλεγγύη προς τις αδύναμες κοινωνικές ομάδες και με ένα αναπτυξιακό πρόγραμμα αντάξιο της δυναμικής του τόπου μας.

#δυνατα #ξεκαθαρα #αποτελεσματικα
Με εκτίμηση,
Βασιλική Παράκατη- Μπούρικα
Ψυχολόγος στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Ευβοίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου